İşletmelerin müşterileri ve iş ortakları ile yapmış oldukları özel sözleşme ve kontratların düzenli takibi, işletmelerin bu sözleşmeler kapsamında vermiş oldukları sözlerin takip altında tutularak insan hatalarından oluşabilecek problemlerin, karşılıklı mağduriyetlerin ve güven kayıbının önlenmesi, müşteri kontratlarının sürelerinin hatırlatma ve uyarılar ile yöneticiler ve bölüm sorumluları tarafından yenilemelerin düzenli takibidir.
AMACIMIZ kabul edilmiş politika ve stratejiler çerçevesinde, belirlenmiş süreyi aşmaksızın ve anlaşmazlığa düşmeksizin, sözleşmenin hedefe ulaşmasını etkin bir şekilde sağlamaktır.
Sözleşmenin aşamaları boyunca bütün taraflar (yetkili kişi, mühendis, sözleşmeyi yapan, imtiyaz sahibi) arasındaki yazışmalar düzenli olarak takip edilir ve danışmanlık sağlanır.
IPMS hak ve talepleriniz için Dünya Bankası ve FIDIC standartlarında ve dünya çapında deneyime sahip personel desteği sağlayabilir.